Foto wandeling Piushaven 2020 Mvd H
Piushaven 2020, fotograaf Maria van der Heyden, collectie Regionaal Archief Tilburg
Foto wandeling Piushaven 2021 RAT Mvd H
Piushaven 2021, fotograaf Maria van der Heyden, collectie Regionaal Archief Tilburg
Activiteit Zondag 29 oktober 2023

Ecologische wandelingen door de Piushaven

In oktober 2023 wordt er in het TijdLab aandacht besteed aan de Piushaven, die 100 jaar bestaat. Er is een kleine expo en de interactieve installatie van Bob Driessen en Sophie Tooten is te zien. Hierbij wordt twee maar een ecologische wandeling georganiseerd.

Loop mee met Gert Brunink, stadsecoloog, langs de Piushaven en laat je verrassen door alles wat groeit, bloeit en leeft in dit gebied.

We starten om 14:00 uur vanuit het TijdLab in de LocHal. Inloop vanaf 13:40 uur met koffie en thee zodat je een kijkje kunt nemen in de mini-expo over de geschiedenis van de Piushaven. Daar vind je ook de interactieve installatie van Bob Driessen.

Praktische informatie:

Datum:

Zondag 29 oktober 2023

Tijd:

- inloop: 13:40 uur-14:00 uur met koffie en thee

- wandeling: 14:00-16:00 uur

Locatie:

Start in het TijdLab, Bibliotheek LocHal, daarna wandelend langs de Piushaven

Kosten: €3,50 per persoon

Meld je nu aan via onderstaande knop