IMG 20200215 WA0002
Naamloos2
Naamloos3
Nieuws 18-02-2020

We zijn begonnen in het P(a)lace to be

Op zaterdag 15 februari 2020 is het initiatief Palace to be officieel van start gegaan in het Paleis. De Tilburgse wethouder Rolph Dols overhandigde het estafettestokje aan Prins Carnaval 2020, Prins Knet d’n Irste. Wat volgde was een feestelijke reeks optredens van carnavalsbands als Proost en De Buntstekers, in de hal van het paleis.
Hiermee zijn we als Stadsmuseum Tilburg samen met de gemeente Tilburg nu echt begonnen met het 'Royaal aanklooien' in het paleis van Tilburg. Stadsmuseum Tilburg gaat tot aan de zomer van 2020 in het paleis uitproberen hoe we in het paleis een mooie programmering kunnen krijgen. Sámen met de inwoners! We zijn benieuwd wie als volgende het estafettestokje overneemt.

Bekijk het item dat Omroep Brabant maakte over dit initiatief en lees wat Brabants Dagblad erover schreef.

Ook de moeite waard: deze fotoserie op Facebook. (met dank aan Gijs Franken Fotografie)